Nyhet
SAIH søker ny Daglig Leder
Stillingen er en åremålsstilling for tre år med muligheter for forlengelse. Daglig leder rapporterer til styreleder.
Ansvar og arbeidsoppgaver
Lede arbeidet i sekretariatet med personalansvar for SAIHs ansatte Være pådriver i utviklingen av organisasjonen og ha ansvar for langsiktig planlegging Ansvar for og oppfølging av SAIHs totale økonomi og administrasjon Oppfølging av eksterne samarbeidspartnere og bevilgende organer Noe reisevirksomhet må påregnes
Ønskede kvalifikasjoner
Gode lederegenskaper og erfaring som leder med økonomi- og personalansvar Relevant utdanning på universitets- eller høgskolenivå Erfaring med å utarbeide strategier og koordinere gjennomføringen av disse Erfaring fra bistandsarbeid og god kjennskap til bistandspolitiske spørsmål Gode formuleringsevner på norsk og engelsk, kjennskap til spansk er en klar fordel Kjennskap til frivillig organisasjonsliv
Personlige egenskaper
Evne til å motivere og skape gode samarbeidsrelasjoner Gode kommunikative egenskaper i en organisasjon med frivillige aktivister som sentrale aktører Strukturert og med god økonomiforståelse Evne til å organisere og håndtere varierte oppgaver i en travel arbeidshverdag
Hva vi tilbyr
Spennende utfordringer i et engasjert fagmiljø Et meningsfullt arbeid i en sentral norsk bistands- og solidaritetsorganisasjon Store muligheter til å påvirke organisasjonens utvikling
Lønn etter avtale. Avtalefestet pensjonsordning.
Søknad med CV sendes til kathrine.sund@saih.no innen 15.02.06. Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til daglig leder May Sagbakken på tlf 22 98 93 46 eller styreleder Kathrine Sund på tlf 22 98 93 49.