Årsmøte 2019

Velkommen til SAIHs Årsmøte, 26. og 27. april i Oslo.

Innkallingsbrev | Dagsorden | Tidsplan

Tid: Fredag 26. april kl. 10:00- 20:00 og 27. april kl. 09:00 - 15:00 Sted: OsloMet – storbyuniversitetet. Stensberggata 26/28 X158

Frist for å melde seg på SAIHs Årsmøte er 05. april 2019.

Kampanjeforslag og resolusjoner
Frist for å sende inn kampanjeforslag og resolusjoner er 28. mars. Alle forslag og resolusjoner som leveres innen fristen, blir en del av sakspapirene og behandlet av styret. Forslag og resolusjoner som kommer etter fristen, vil bli ettersendt på e-post samt gjort tilgjengelig digitalt sammen med de styrebehandlede forslagene.

Statuttendringsforslag
Endringsforslag til statuttene må være SAIH styre i hende senest seks uker før Årsmøtet, altså innen 15. mars. Du kan laste ned SAIHs statutter og andre grunndokumenter fra våre nettsider.

Endringsforslag
Det oppfordres til å sende endrings-, tilleggs- og strykningsforslag elektronisk før og under Årsmøtet.

Send inn forslag til Årsmøte 2019 her:

Motivasjonsbrev
Siste frist for å sende inn motivasjonsbrev slik at det blir inkludert med utsending av øvrige sakspapirer til Årsmøtet er 26. mars 2019. Ikke vent til siste liten, send gjerne tidligere slik at valgkomiteen får tilstrekkelig med tid til å gjennomføre en god prosess i sin vurdering av alle som stiller til valg! Motivasjonsbrev sendes til valgkomiteen på epost: valnemnd@gmail.com

Les de innsendte motivasjonsbrevene HER.

Se mer informasjon om å stille til valg i SAIH i saken under.

Innstillinger fra Valgkomiteen

Her er Valgkomiteens innstillinger til verv for SAIH perioden 2019/2020.

Still til valg

Kunne du tenke deg et verv i Norges største solidaritetsorganisasjon for studenter og akademikere?

Saker til Årsmøtet

Her kan du laste ned alle sakspapirer til SAIHs Årsmøte.